دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه ماه عسل ۹۸

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل 98 ابتدایی و پایانی دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه ماه عسل 98 دانلود آهنگ برنامه ماه عسل 98 را در دنیای دانلود آهنگ جدید سایت موزیک گوگل مشاهده و دانلود نمایید .


دانلود آهنگ ماه عسل 98 |متن آهنگ تیتراژ پایانی و ابتدایی برنامه ماه عسل 1398

ماه عسل 98 یک برنامه زنده تلویریونی با زمینه اجتماعی-معنوی و با حضور مهمان‌هایی از متن جامعه می‌باشد که از سال ۱۳۸۶ تاکنون هر سال ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ایده اولیه این برنامه متعلق به احسان علیخانی می‌باشد که پس از اجرای برنامه‌های مناسبتی جزر و مد در سالهای ۸۴ و ۸۵ تصمیم گرفت خودش برنامه‌ای مستقل برای ماه رمضان بسازد و این گونه بود که ماه عسل از سال ۸۶ متولد شد. مهمان‌های این برنامه غالباً مردم عادی جامعه هستند که توانسته‌اند در زندگیشان کار مهمی انجام بدهند یا در زندگی افراد دیگر تأثیرگذار بوده‌اند یا حادثه مهمی در زندگیشان رخ داده است. اکثر میهمان‌های ماه عسل در زندگی خود با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند اما همگی با امید، پشتکار و تلاش و مبارزه بر مشکلات غلبه کرده و به انسان‌های موفقی در زندگی خود تبدیل شده‌اند.

اهنگ ماه عسل ۹۸آهنگ ماه عسل 98  اهنگ ماه عسل 98دانلود اهنگ ماه عسل 98

تیتراژ ماه عسل 98| دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل 98 ابتدایی و پایانی طبق اخبار منتشر شده برنامه پرطرفدار و پربیننده ماه عسل 98 اجرای مجری توانا کشورمان احسان علیخانى در ایام ماه مبارک رمضان 1398 از شبکه سه سیما ۳ پخش خواهد شد. برنامه ماه عسل 98 در ایام ماه مبارک رمضان هرشب حدود ساعت ۱۹ عصر از شبکه سه ۳۳ سیما پخش می گردد. تکرار این برنامه نیز روز بعد ساعت ۸ صبح از شبکه سه پخش می گردد.دکور و تیتراژ ماه عسل 98 نیز با سالهای گذشته تفاوت زیادی دارد. به زودی در همین پست لینک دانلود تیتراژ ماه عسل 98 در دنیای موسیقی سایت موزیک لاو  قرار خواهد گرفت. دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی ماه عسل 98 دانلود آهنگ تیتراژ پایانی ماه عسل 98 دانلود تیتراژ ماه عسل 98 دانلود آهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل 98 ابتدایی و پایانی دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه ماه عسل 98

تمامی حقوق مادی و معنوی برای مالک این سایت محفوظ می‌باشد.
- 63